הצהרת נגישות

הצהרת נגישות – "שוב ושות' משרד עורכי דין"

כללי

אנו שואפים לספק חווית שימוש מרבית באתר לכלל הציבור לרבות ציבור בעלי המוגבלויות, השקענו מאמצים רבים במטרה לאפשר, להקל ולייעל את השימוש באתר בדגש על צרכי ציבור זה. מאמצי התאמות הנגישות באתר שלנו בוצעו בהתחשב בתקנה 35 בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) התשע"ג 2013, בתקן הישראלי ת"י 5568 המבוסס על הנחיות 2.0WCAG  ובכפוף לשינויים והתאמות שבוצעו במסמך התקן הישראלי (״התקן״). 

התאמות הנגישות בוצעו ברמת AA והבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום. האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות. האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי. לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לאחראית נגישות במשרד ואנו נדאג להנגיש לכם את המידע.

מסירת מידע בפורמט נגיש – המשרד מעמיד עבור לקוחותיו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם אחראית הנגישות של המשרד שפרטיה מופיעים בהמשך ההצהרה.

 בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט.

הבהרה

חרף המאמצים לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים עבורם. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה לרבות אנשים עם מוגבלויות.

הסדרי נגישות במשרד

המשרד ממוקם במגדל LYFE של חברת אשטרום נכסים ברחוב הירקון 5 בני ברק בקומה 19.

מטרתנו הינה להעניק לכל לקוח שירות שיווני ונגיש. המשרד מצוי בבניין נגיש לאנשים עם מוגבלות, בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח – 1998 ובהתאם לתיקון מס' 2 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות התשס"ה – 2005. להלן הסדרי הנגישות הקיימים במשרד:

  • המשרד ממוקם בקומה ה – 19 והגישה אליו באמצעות מעליות נגישות;
  • חניית הבניין כוללת 8 חניות לרכב גבוה לנכה ותשע חניות רגילות לנכה;
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות (כולל מעליות);
  • הכניסה למשרד מונגשת וכך גם עמדת השירות;
  • קיימים שירותי נכים נגישים בלובי הבניין ובקומות השונות;
  • הותקנו עזרים מסוג לולאת השראה ללקויי שמיעה;
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה;
  • מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות;
  • במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע.

שירות לקוחות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש  – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש. 
  • מוקד טלפוני נגיש–  המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • אמצעים נוספים ליצירת קשר–  קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
    • שירות פרונטלי – קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-19:00;
    • דואר אלקטרוני :  legal@shoob.co.il;
    • פניה באמצעות "צור קשר" באתר;
    • פניה באמצעות הדואר בכתובת: שוב ושות' עורכי דין – רח' ירקון 5, מגדל לייף A, בני ברק.

פרטי אחראית הנגישות

שם: טובה משיח;

כתובת דוא"ל: Tova@shoob.co.il;

טלפון: 03-6942000 שלוחה 3

נתקלתם בבעיה? ספרו לנו!

אנו משתדלים לשמור ולתחזק את האתר ברמה הטובה ביותר. במידה ומצאתם ו/או נתקלתם בקשיים בגלישה באתר או בקבלת שירות נגיש או לכל פנייה אחרת בנושא נגישות, ניתן לפנות אל אחראית הנגישות במשרדנו בהתאם לפרטים המוצגים למעלה. אנו נטפל בבעיה ונחזור אליכם בהקדם עם פרטים על טיפולה.

 

כל הזכויות במסמך זה שמורות ואין להעתיק, לשכפל או להפיץ אותו.

עדכון אחרון: מרץ 2024